Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν κατά 76% στα 208 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 19% στα 11,7 δισ. ευρώ. Τα κέρδη EBITDA ανήλθαν σε 656 εκατ. ευρώ έναντι 389 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό διάστημα, όταν τα αποτελέσματα της εταιρείας είχαν επιβαρυνθεί από τη καθυστέρηση του προγράμματος των Α400Μ.
Η Airbus, η οποία συνεισφέρει κατά τα δύο τρίτα στις πωλήσεις της EADS, παρέδωσε 138 αεροσκάφη στο εξεταζόμενο διάστημα τρίμηνο έναντι 116 πέρσι. Παράλληλα, οι καθυστερήσεις στο πρόγραμμα κατασκευής των Α400Μ, που οδήγησαν σε δαπάνες 715 εκατ. ευρώ το 2008, έχουν θέσει το μοντέλο τέσσερα χρόνια εκτός χρονοδιαγράμματος.
Παρόλα αυτά, αν και οι παραγγελίες του ομίλου εξακολουθούν να δείχνουν υπεράριθμες παραγγελίες, οι προοπτικές παραμένουν τόσο για την εταιρία όσο και για τον κλάδο, δεδομένης της διαρκώς μειούμενης επιβατικής κίνησης στους μεγαλύτερους αερομεταφορείς, σημειώνει σε ανακοίνωσή της η εταιρία.
Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις προβλέψεις της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορέων (ΙΑΤΑ), οι παραδόσεις της Airbus και της αμερικανικής Boeing -των δύο μεγαλύτερων κατασκευαστών εμπορικών αεροσκαφών στον κόσμο- ενδέχεται να υποχωρήσουν έως 30% το 2010.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr